“საქართველოს მთავრობის სტრუქტურის, უფლებამოსილებისა და საქმიანობის წესის შესახებ” საქართველოს კანონის 7 3 მუხლის მე–6 და მე–7 პუნქტები, რომლითაც პრემიერ-მინისტრისთვის კონტრასიგნაციისათვის გადაცემული საქართველოს პრეზიდენტის სამართლებრივი აქტი საჭიროებს მთავრობის სხდომაზე განხილვას და მოწონებას , ეწინააღდეგება საქართველოს კონსტიტუციის 73 1 –ე მუხლის პირველი პუნქტის მოთხოვნებს, რომლითაც საქართველოს პრეზიდენტის სამართლებრივი აქტები, გარდა საომარი მდგომარეობის დროს გამოცემული აქტებისა და ამ მუხლის მე-2–მე-4 პუნქტებით გათვალისწინებული შემთხვევებისა, საჭიროებს პრემიერ-მინისტრის კონტრასიგნაციას, ე.ი საქართველოს კონსტიტუციით მხოლოდ პრემიერ-მინისტრის კომპეტენციაა პრეზიდენტის სამართლებრივი აქტის კონტრასიგნაცია და ცალკე საქართველოს მთავრობის თანხმობა (მოწონება) პრეზიდენტის სამართლებრივი აქტების კონტრასიგნაციას არ ჭირდება.
ეროვნული უსაფრთხოების კონცეფციას პარლამენტს პრეზიდენტი წარუდგენს ორგანული კანონით დადგენილი წესით, ხოლო ეროვნული უსაფრთხოების კონცეფციის პროექტს მთავრობა?
სახელმწიფო მოხელე ან პირი, რომელიც სახელმწიფო მოხელე არ არის-????
“საქართველოს მთავრობის სტრუქტურის, უფლებამოსილებისა და საქმიანობის წესის შესახებ” საქართველოს კანონის 7 3 მუხლის მე–6 და მე–7 პუნქტები, რომლითაც პრემიერ-მინისტრისთვის კონტრასიგნაციისათვის გადაცემული საქართველოს პრეზიდენტის სამართლებრივი აქტი საჭიროებს მთავრობის სხდომაზე განხილვას და მოწონებას , ეწინააღდეგება საქართველოს კონსტიტუციის 73 1 –ე მუხლის პირველი პუნქტის მოთხოვნებს, რომლითაც საქართველოს პრეზიდენტის სამართლებრივი აქტები, გარდა საომარი მდგომარეობის დროს გამოცემული აქტებისა და ამ მუხლის მე-2–მე-4 პუნქტებით გათვალისწინებული შემთხვევებისა, საჭიროებს პრემიერ-მინისტრის კონტრასიგნაციას, ე.ი საქართველოს კონსტიტუციით მხოლოდ პრემიერ-მინისტრის კომპეტენციაა პრეზიდენტის სამართლებრივი აქტის კონტრასიგნაცია და ცალკე საქართველოს მთავრობის თანხმობა (მოწონება) პრეზიდენტის სამართლებრივი აქტების კონტრასიგნაციას არ ჭირდება.
ეროვნული უსაფრთხოების კონცეფციას პარლამენტს პრეზიდენტი წარუდგენს ორგანული კანონით დადგენილი წესით, ხოლო ეროვნული უსაფრთხოების კონცეფციის პროექტს მთავრობა?
საომარი მდგომარეობის გამოცხადებას არ სჭირდება პრემიერ-მინისტრის კონტრასიგნაცია და საგანგებოს - კი..? -რატომ?