ფარულ საგამოძიებო მოქმედებების ჩატარების დროს შედგენილ დოკუმენტებზე ხდება გრიფი "საიდუმლო"–ს განთავსება და ამ კანონის თანახმად, უნდა მივიჩნიოთ სახელმწიფო საიდუმლო ინფორმაციათ, თუმცა უმეტეს შემთხვევაში ფარული საგამოძიებო მოქმედებების ჩატარებასთან დაკავშირებით შედგენილი დოკუმენტები არ პასუხობენ არც ამ კანონის მე–7 თუ სხვა მუხლებით და არც მთავრობის 2014 წლის 22 აპრილის დადგენილებით განსაზღვრულ სახელმწიფო საიდუმლოებისათვის მიკუთვნებულ ცნობათა ნუსხით განსაზღვრულ მოთხოვნებს. შესაბამისად ასეთ დოკუმენტისათვის გრიფი "საიდუმლო"–ს მინიჭება ამვე კანონის სხვა მუხლების მოთხოვნებიდან გამომდინარე დაუშვებელია, სასურველია შემოღებული იქნეს ტერმინი "საპროცესო საიდუმლო" ან სხვა, რომ ერთმენეთისაგან გაიმიჯნოს სახელმწიფო და სხვა სახის საიდუმლო ინფორმაცია, ისევე როგორც გამიჯნულია კომერციული, საბანკო და ა.შ საიდუმლოებისგან. იდენტური მდგომარეობა იყო როდესაც ოპერატიულ–სამძებრო ღონისძიებების ჩატარებაზე ხდებოდა დოკუმენტაციის მომზადება.
ფარულ საგამოძიებო მოქმედებების ჩატარების დროს შედგენილ დოკუმენტებზე ხდება გრიფი "საიდუმლო"–ს განთავსება და ამ კანონის თანახმად, უნდა მივიჩნიოთ სახელმწიფო საიდუმლო ინფორმაციათ, თუმცა უმეტეს შემთხვევაში ფარული საგამოძიებო მოქმედებების ჩატარებასთან დაკავშირებით შედგენილი დოკუმენტები არ პასუხობენ არც ამ კანონის მე–7 თუ სხვა მუხლებით და არც მთავრობის 2014 წლის 22 აპრილის დადგენილებით განსაზღვრულ სახელმწიფო საიდუმლოებისათვის მიკუთვნებულ ცნობათა ნუსხით განსაზღვრულ მოთხოვნებს. შესაბამისად ასეთ დოკუმენტისათვის გრიფი "საიდუმლო"–ს მინიჭება ამვე კანონის სხვა მუხლების მოთხოვნებიდან გამომდინარე დაუშვებელია, სასურველია შემოღებული იქნეს ტერმინი "საპროცესო საიდუმლო" ან სხვა, რომ ერთმენეთისაგან გაიმიჯნოს სახელმწიფო და სხვა სახის საიდუმლო ინფორმაცია, ისევე როგორც გამიჯნულია კომერციული, საბანკო და ა.შ საიდუმლოებისგან. იდენტური მდგომარეობა იყო როდესაც ოპერატიულ–სამძებრო ღონისძიებების ჩატარებაზე ხდებოდა დოკუმენტაციის მომზადება.